Doprava od 2 500 Kč a 6 kg zdarma Dárek k nákupu Expedice do 24 hod. Kamenná prodejna

Infolinka +420 774 611 111

Infolinka

MOJEKAFE.CZ
+420 774 611 111
Po-Pá 8:00-18:00 hod.
info@mojekafe.cz


OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY


I. Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky, dále jen „OP“, upravují práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím serveru www.mojekafe.cz mezi prodávajícím (provozovatel) a kupujícím (zákazník).

Prodávající: Roman Mazáč, IČO 65319231, se sídlem Na Výsluní 708, 687 62 Dolní Němčí, firma je plátcem DPH a je zapsaná v živnostenském rejstříku MěÚ Uh.Brod pod číslem ID RZP 1097987. Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí obecnou právní úpravou závazků podle § 1751 až 2054 a koupě dle ust. § 2079 až 2183 zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (zákon č. 460/2016 Sb.), dále jen "občanský zákoník".

 

II. Objednání zboží

Odesláním objednávky kupující potvrzuje závaznost jeho vybraného zboží a vyjadřuje souhlas s těmito OP. Zákazníkovi je po vytvoření objednávky odeslána kopie objednávky jako potvrzení o zaevidování objednávky e-shopu. Pokud neodejde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu do 10 minut, kontaktujte nás prosím nebo vytvořte objednávku znovu. Objednávat zboží lze i telefonicky na čísle: +420 774 611 111.

U objednávky nižší než 300 Kč (cena bez dopravy) si v některých případech vyhrazujeme právo požadovat platbu předem na náš bankovní účet.


III. Cena zboží, storno objednávky a smluvní pokuta

Objednávku lze stornovat e-mailem nebo telefonicky, maximálně však do 120 minut po odeslání objednávky. V případě pozdějšího zrušení objednávky vzniká prodávajícímu nárok na náhradu škody, především nákladů spojených s expedicí zboží. Pokud již zákazník obdrží potvrzující e-mail o odeslání zásilky na jeho adresu, tuto objednávku již nelze stornovat!

Cena v internetovém katalogu je vždy aktuální, platná a je uvedena včetně DPH. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat (upravit) objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky vyprodá nebo se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornování (úpravě) objednávky bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky. Pokud je cena objednaného zboží ve stornované objednávce uhrazena bankovním převodem, bude zákazníkovi celá zaplacená částka vrácena v nejbližším možném termínu, nejpozději do 10 pracovních dnů.

V případě nevyzvednutí doručované zásilky zákazníkem si prodávající sjednává právo účtovat smluvní pokutu ve výši 300 Kč.


IV. Dodání a převzetí zboží

Objednávky přijaté do 12:00 hod. jsou zpravidla expedovány týž den a následující pracovní den je zásilka doručována na adresu zákazníka (platí pro zboží skladem).

Zákazník je povinen si zboží při jeho převzetí od dopravce dobře prohlédnout. Pokud je zjištěno poškození obalu zásilky nebo výrobku, zákazník za přítomnosti dopravce sepíše záznam o poškození a nechá si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Podepsáním převzetí zásilky zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel.

V.a) Platba a doprava Česká republika

Expresní doprava PPL 89 Kč, poplatek za platbu dobírkou 20 Kč

Při nákupu nad 1600 Kč je DOPRAVA po celé ČR ZDARMA.


Osobní odběr + platba hotově = neúčtujeme žádné poplatky:
- osobní odběr Dolní Němčí - prodejna MOJEKAFE.CZ, Na Výsluní IV. č.708
- osobní odběr Uherský Brod - prodejna MOJEKAFE.CZ, Slovácké náměstí 1201 (parkoviště aquaparku Delfín)

V.b) Platba a doprava Slovenská republika

Pro objednávky na Slovensko je nutné navštívit náš slovenský e-shop MOJEKAFE.SK www.mojekafe.sk

VI. Způsoby platby

Dobírkou - zboží uhradíte v hotovosti při převzetí zásilky (platba platební kartou u PPL není možná)
Hotově - při osobním odběru v naší prodejně
Bankovním převodem na účet ČSOB: 3267923/0300 (variabilní symbol je číslo objednávky)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


VII. Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží a reklamace

U zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.mojekafe.cz má kupující - nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku právo do 14ti dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené nebo používané a nesmí být porušen originální obal. Ke zboží musí být přiložena vystavená faktura. Zákazník nám tuto skutečnost oznámí e-mailem nebo telefonicky a zašle na svoje náklady zboží zpět na adresu internetového obchodu: Na Výsluní 708, 687 62 Dolní Němčí. Zaplacená částka bude vrácena zpět zákazníkovi bankovním převodem na jeho účet v nejbližším možném termínu, nejpozději však do 10ti pracovních dnů.

Pokud dojde k poškození nebo používání vraceného zboží, bude zákazníkovi částka snížena o hodnotu, která odpovídá skutečnému opotřebení a bude účtován poplatek za vyčištění, kontrolu a znovuzprovoznění výrobku dle ohodnocení specializovaným servisem.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.


VIII. Ochrana osobních dat

Informace a data, která musela být uvedena pro realizaci objednávky nejsou poskytnuta třetí osobě ani dále šířena. Potřebné osobní údaje (jméno, adresa a telefonní číslo) jsou předány pouze dopravci, který realizuje dopravu zakázky.

Po vytvoření objednávky je zákazník automaticky registrován do Zákaznické sekce. Společně s potvrzením objednávky jsou zákazníkovi zaslány přihlašovací údaje a heslo. Po přihlášení do Zákaznické sekce na www.mojekafe.cz/login můžete online kontrolovat stav Vaší objednávky a naleznete zde přehled všech uskutečněných objednávek. Zákazník tímto dává automaticky souhlas pro zaslání informativního e-mailu o novinkách a aktuálních slevách, který je zasílán maximálně 1x za 6 měsíců. Pro odhlášení zasílaných obch.sdělení stačí zaslat e-mail na: info@mojekafe.cz s textem: Nemám zájem o informativní e-maily.


Tyto OP jsou platné a účinné od 1.5.2016